<3



fredag och helg, det gillas. min vecka har vart ganska lugn..
har bara umgåtts med A.. igår var jag
med en vän och hade det lika trevligt som vanligt :) dagen
har bestått av inhandlande som trosor och lite annat
 nytt och roligt :) alltid lika roligt..
sen har jag försökt fått ordning av resten av alla kläder
som har gått frammåt men efter ett tag så ger man upp..
väl hemma tidigare idag så vart det att tjocka i sig en pizza ;D
alltid lika gott.

imorgon elle ja idag klockan är ju efter tolv ;D
så har ja planer på att bege mig till örebro över dagen bara..
med A och lillasyster följer nog också med.
så då blir det någo bra av den dagen också :'D

kanske ska ta och sova här snart för att orka upp och
göra massa imorgon !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0