kärlek



att våga ta steget att våga se in i en ny framtid med någon annan..

det var just vad jag gjorde. jag var så rädd och min osäkerhet
var så stor.. ingen kunde komma innan för min murar.
jag var sårbar ensam och ett tag kändes det som ett livet det
tar slut här det finns inge mer att hoppas för nu.. det kändes
hopplöst det fanns inte en enda meningen i det som hände i mitt
liv. jag försökte hela tiden göra saker för att glömma, för att
tänka på annat. dig i mina tankar det ville jag inte ha.. men ja
visste för mig själv att det är dags nu, det är dags att börja
bearbeta det här igen. att ja var tvungen att bli starkare än någonsin..
jag lät mig själv grubbla över saker och ting, jag lät mig själv
tänka på det som hade vart. men inte allt för långt tid.. ja satt en
gräns att nu är det bra. nästa steg var tårarna dom skulle ut och
det visste ja.. att det som har hänt de har hänt.. att om det nu blev
så här så fanns det ingen mening med de, hur mycket ja än
ville leva mitt liv med dig. det var ju så.. dags att låta det här passera
och spara dom bra minnerna som fanns kvar. det var slut på att må
dåligt.. de var slut på att gråta sig själv till sömns. ja skulle bli den
nya zarah som ja är idag. gladare än någonsin.. jag mår bra igen
och på sån kort tid..  det har bara gått en månad och en vecka sen som
du lämna mig ensam kvar. men det känns som en mycket längre tid ?
jag vågade börja tro igen jag vågade se en ny framtid med
en annan.. han som kom in i mitt liv och tog mig med storm.
ja visste att ja var nära till gråt, men allt förändrades när A kom in
i mitt liv.. nu finns det inge dåligt kvar i mitt liv, enbart glädje ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0