sjukling



min helg har vart bra
, precis som vanligt :) åkte ju till örebro i fredags
med A och lillasyster :) där blev det god mat och lite vin..
i övrigt så rensa vi massa saker ja och lillsis för mamma ska flytta och
huset ska säljas. lite sorligt ändå, sista gången man var där
lixom. kändes inte allt för bra även om man inte var mycket.. kommer
ha en saknad för de. i övrigt fick vi med oss massa fint hem...
runt en ett på natten så kom vi till västerås igen.
min lördag bestog av städning och möbelera om. åh jag är så nöjd
över hur bra det blev.. flyttade om allt helt. så det vart ett helt
annat rum, satt även om tavlor hyllor som togs med från mamma. mycket
fint.. bytte gardiner och la på ett nytt överkast på sängen :) me like.
resten av kvällen så var det bara en mys kväll med min underbara.. vi
tjockade lite och kollade på någon film på tv för att sedan soova.
igår så började eländet igen och ja har blivit ännu mera sjuuk, suck.
troligtvis bihåls inflammation. ''/ toppen ! orkar inte ens ta mig ur
sängen. men nej nu ska ja bli bättre snart ! ringa doktorn imorgon är
det första jag måste göra, om ja orkar..

nu väntar ja på att A.. ska komma hit snart..
det är alltför ensamt här utan honom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0