stockholm igår



hade en toppen dag och kväll i stockholm igår med mamma och
lillasyster :) mycket karuseller och allsång på skansen..
på bussen hem kan ja lova att ja hade ont i fötterna, men mysigt
var de. vi gick runt och kolla lite åt tjockis mat och bara hade
de bra. kom väl hem strax efter elva på kvällen och då hämtade 
A mig..

idag har det inte hänt mycket alls ja och pappa har vart iväg
en sväng bara men annars så är det bara lungt
här hemma.

en annan sak är att jag äntligen har beställt mina skor
åh man kan inte vara gladare så idag fick ja
ett mejl att dom är på väg :D bara hoppas att storleken
passar ! dom är så sjukt snygga och det bästa av allt är
att det var rea på dom ! 300 kr billigare :D

jag älskart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0