bääästa



nu var det dags för lite skrivande igen
:) har haft många bra dagar..
i tisdags och onsdags så umgicks jag med malin och min fina
anna :) massa bebis mys vart de också. åh de är så underbart med
dom små :) tapeserade en dag och nästa skulle vi måla men de
blev aldrig av, det vart massa prat och massa söta
kommentarer om bebis kläder ;D haha bra där. i onsdags
kväll så var ellie här och hon hade med sig massa fina kläder !
det var mycket och kolla igenom och det mesta köpte jag.
så sjukt fina kläder, nöjdare kan man inte vara. så nu är jag 40
plagg kläder rikare :D jobbigt var det dagen efter att
ha så mycket fint att välja på, det har nog aldrig tagit sån lång
tid för mig att klä på sig föörut ;) duuktig cheeey.
torsdags då ? avslutning för lillaysyster och massa fix med henne
på morgon, resultatet blev jätte fint :) annars en lugn torsdag
hemma kväll och goda jordgubbaar :) mums.
denna fredag har ja bara spenderat hemma, var ut till hälla en
sväng bara. en tråkig början av en fredag..

xoxo / z.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0