sliten



lördag
idag och det är här nog den segaste helgen på länge..
är helt sliten och skulle egentligen bara behöva ligga och
sova men bra sällskap tackar man ju inte nej till haha ;D
igår var jag ute hos min syster i haraker :) solen och vädret
var ju på topp så ute försökte man ju vara :) vi hade ute mys
med massa prat och delade på en cider :) tilde och agnes badade
lite och var allmänt söta :) gunga och cykla gjorde dom också.
mosters små sötnosar.. :) runt en elva fick ja skjus hem, åkte hem
fixade massa för att sen åka in till stan och umgås med daniel :)
som sagt på topp är man inte. halv fem imorse kom ja hem igen ..
bra där och idag har de också vart sånt där fint väder, men ja var
verkligen tvungen att vila ut för de. har hunnit med och duschat
idag och bara seegat :) i övrigt så är alla tråkiga, ja vet inte
vad ja ska göra ikväll.. men något roligt brukar de ju bli :)

snart blir det god mat med kött och grejer.. nu ska jag gå
ut och sätta mig på balkongen för att ta en cigg :)

pussdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0