tack för tiden..




ja saknar dom stunder som vi stog varann som närmast,
vi delade allt.. då du var dig själv och hade dina bra sidor..
då vi skrattade tillsammans, hade roligt ihop och planerade saker.
saker vi skulle göra i framtiden, allt kändes så rätt och vi både visste
vad vi ville. vi löste saker ihop och kunde prata, då du var den dennis
som ja lärde känna. då vi aldrig tröttnade på varandras närhet, då
som man kände sig nykär varje dag och allt var verkligen perfekt ! ♥

allt de hade vi i tre år och lite mer, tills de sista året då allt bara försvann.
ditt riktiga jag och våra framtids planer. allt försvann med vinden..
nu har de gått en vecka sen du lämna mig igen och den gången den sista.
det finns inge mer kvar nu, mina drömmar om oss är slitna i hundra delar.
men ensam och in i en ny framtid så ska jag nå nya höjder !

 dennis owe erik wahlberg.. tack för dom fyra åren
jag fick med dig. i mitt hjärta kommer ja alltid komma ihåg dig och mig..

20/4-2007 31/12-08 ♥ 27/1-11 27/5-11 </3

- minnen för livet ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0