<3



kärlek.. jag vet allt om de..
 
jag blir så ledsen så trött och vet nästan inte hur ja ska bete mig
jag ger allt av mig själv och verklige försöker, ja är glad
för det mesta och bara försöker. men när någon trampar mig på
tårna då säger ja ifrån, ja är den som visar mina gränser.
jag vill inte att du motarbetar mig ? varför.. hur ska jag bete mig
egentligen. ena stunden ska vi inte höras för mycket,  och
när ja hör av mig så blir du irreterad.. och hör ja inte av av mig
alls så blir du också irreterad ? åh säg mig hur jag ska vara. jag är
trött och arg på mig själv att ja går på samma skit igen.
ja tror hela tiden att de ska bli bättre och de kan det vara för ett
tag men så är vi där igen. mina tårar rinner och ja orkar inte
känna så. jag älskar verkligen dig jag gör allt för dig om inte lite till,
gör ja nå fel så vill ja veta de.. det blir inte bättre att vara tyst
och inte ha någonting att säga varann. det var dina ord,
försökt efter de.. och visa mig så ja känner de. det är en annan
sak att säga att man bryr sig men inte visar de. det är att prata mot
sig själv. är allt så illa som du visar mig ? vad kommer allt ifrån..
ja ser ingen omöjlighet från min sida ja vill bara göra allt bra.
från dag till dag så ger jag mer än 100 procent..
för vad egentligen ? du irreterar dig på mig vad ja än gör,
varför hur framkallar jag de ? tala om de för mig så blir det mycket
enklare, men ja kanske inte är som alla andra tjejer i dina ögon..
nej för ja enligt mig själv är ja mycket bättre, men du verkar inte
se vad du har. ja gör allt för att ja bryr mig ja visar att
ja kan höra av mig ja kan fråga dig hur är de med dig..
vakna för du verkar inte se alls dennis.
om du ändå sa något mer så skulle det göra de hela mycket
enklare..

och de som är skönt är dom som ja har runt om mig,
som ser och säger samma sak. <3
tack för att ni finns för mig.. de känns bra i hjärtat.

förlåt att ja gör allt, förlåt att ja finns för dig..
men det är väl så här de känns
att känna sig otrygg och inte ha någon,
någon som man verkligen vill finns där så det känns
inom än..

min kärlek är evig och ja älskar dig så otroligt.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0