starkare än någonsin

 
 

då var det söndag idag och min helg har vart braa :) ja
och natta åkte till köping i fredags men innan
de så var vi bara hemma hos mig jag gjorde mig i
ordning och packa lite saker.. sen åkte vi ner mot stan
ja handlade en parfym och solglasögon, me like :)
sen tog vi bussen mot köping, väl framme så hamna
vi hos min moster där mamma och storasyster också var..
vi förfestade lite drack och hade de trevligt :) men
efter några glas vin och cider så bar det av utåt !
whoho. roligt hade vi med krogen och grejer :)
fylle käk och för höga klackar.. bra där !
när klockan blev lite efter två så fick vi skjus hem
och jag fick sova i min kära säng ;D haha.

igår var det sjukt slitet men för de så drog jag mig
upp i tid tog en dusch och var som folk igen..
efter mat och sminkning så drog ja mig ner på
stan för att gå på marknaden med bra sällskap !
det gillas alltid. yttligare en bra och trevligt
kväll/natt :) <3

och sen vart de ju lite små shopping också igår.
köpte ett par nya puma skor en sjukt
snygg keps lite små tjafs som nagellack
trosor mm :)

ikväll är det bus som jag gäller, måste förbättra färgen
som börjar försvinna
!


- ditt val ditt beslut, ja ska börja tänka på mig själv
nu och gå vidare. för mitt eget bästa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0